Títol:
|
El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara
|
Autor/a:
|
Valls Serra, Núria
|
Altres autors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David, |
Resum:
|
Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb la metodologia Sostac, y finalment acaba amb un cas pràctic on s’intenta aplicar tot el que s’ha après amb aquest treball. |
Data de publicació:
|
06-07-2016 |
Matèries (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Matèries:
|
Màrqueting per Internet Planificació estratègica Xarxes socials |
Drets:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Pàgines:
|
89 p. |
Tipus de document:
|
Projecte/Treball fi de carrera o de grau |
Compartir:
|
|