To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10609/54784

Citizen science, engagement and transformative learning: a study of the co-construction of a neuroscience research project in Catalonia
Ruiz Mallen, Isabel; Riboli-Sasco, Livio; Ribrault, Claire; Heras López, Maria; Laguna, Daniel; Perié, Leïla
-public engagement
-science education
-scientific citizenship
-transformative learning
-young people
-participació del públic
-ensenyament de les ciències
-ciutadania científica
-aprenentatge transformador
-gent jove
-participación del público
-enseñanza de las ciencias
-ciudadanía científica
-aprendizaje transformador
-gente joven
-Science news
-Divulgació científica
-Divulgación científica
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article
Science communication
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Ruiz Mallen, Isabel; Riboli Sasco, Livio; Ribrault, Claire; Heras, Maria; Laguna, Daniel; Perié, Leïla
Jiménez Iglesias, M.; Müller, Jörg; Ruiz Mallen, Isabel; Kim, E.; Cripps, Ellie; Heras López, Maria; Filipecki Martins, S.; van Laar, M.; Tramonti, M.; Valenzuela Zapata, A.; Gras Velázquez, À.; Akue Da Silva, A.; Alexopoulos, A.; Baldursson, Robert Hlynur; Bes García, Mireia; Benameur, Zakaria; Bogner, Franz X.; Cala, V.; Ceuleers, E.; Daras, D.; Dochshanov, A.; Giampaoli, D.; Kirmaci, H.; Kolenberg, K.; Martev, I.; Ronsijn, S.; Siotou, E.; Tortosa, M.; Vizzini, C.
 

Coordination

 

Supporters