To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/103569

The effect of program type and proficiency level on learners' written production
Serrano Serrano, Raquel
Universitat de Barcelona
-Ensenyament de llengües
-Adquisició d'una segona llengua
-Language teaching
-Second language acquisition
(c) Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA), 2011
Article
Article - Published version
Asociación Española de Lingüística Aplicada (AESLA)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Serrano Serrano, Raquel; Howard, Elizabeth R.
Tragant Mestres, Elsa; Serrano Serrano, Raquel; Miralpeix Pujol, Immaculada; Navés, Teresa; Pahissa, Isabel; Serra, Neus; Gilabert Guerrero, Roger
Tragant Mestres, Elsa; Miralpeix Pujol, Immaculada; Serrano Serrano, Raquel; Navés, Teresa; Gilabert Guerrero, Roger; Pahissa, Isabel; Serra, Neus
 

Coordination

 

Supporters