Título:
|
Task based language teaching in CLIL theory and application
|
Autor/a:
|
López Boncompte, María Teresa
|
Otros autores:
|
Lacarte Rodríguez, Agustina |
Resum:
|
El següent Treball de Final de Grau pretén aprofundir en dos metodologies de l’ensenyament de l’anglès: l’aprenentatge per mitjà de tasques, en anglès Taskbased Language Learning, i l’ Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua
Estrangera (AICLE), conegut com a CLIL en anglès. A més de presentar un marc teòric complet i fiable sobre aquests dos mètodes, el treball busca combinar-los en una mateixa Unitat Didàctica que serà duta a la pràctica i avaluada. |
Fecha de creación:
|
03-01-2017 |
Materias (CDU):
|
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure |
Materia(s):
|
Mètodes educatius Ensenyament d'idiomes Anglès Educació primària |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Páginas:
|
79 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|