Título:
|
Pla de marketing online per a Bedooin.com
|
Autor/a:
|
Fontcuberta Aymerich, Adrià
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Cañabate Carmona, Antonio; Freixa Rius, Aleix |
Abstract:
|
El marketing digital engloba un conjunt de pràctiques que han esdevingut imprescindibles amb
l’evolució de les tecnologies de la informació i la penetració dels serveis d’internet en la societat
actual. Bona part de l’èxit de petites i mitjanes empreses depèn, a dia d’avui, de la seva capacitat
de respondre amb eficiència a les particularitats del món digital. És per això que crear una
estratègia digital que estigui alineada amb els objectius de negoci de l’empresa és tan important.
Aquest projecte presenta l’estratègia de marketing online d’una operadora turística online.
L’estratègia definida es basa en l’anàlisi de l’empresa i de les necessitats i particularitats dels seus
usuaris. Es defineixen les tàctiques per assolir els objectius de negoci establerts, es documenta la
implementació de campanyes real a cada canal de l’empresa i s’analitzen els resultats obtinguts
per generar-ne coneixement. |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica -Internet marketing -Electronic commerce -marketing online -online marketing -Màrqueting per Internet -Comerç electrònic |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|