To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/83968

Impact of hedonic evaluation on consumers' preferences for beef attributes including its enrichment with n-3 and CLA fatty acids
Baba, Yasmina; Kallas, Zein; Costa-Font, Montserrat; Gil Roig, José María; Realini Cujó, Carolina
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia; Universitat Politècnica de Catalunya. CREDA - Centre de Recerca en Economia i Desenvolupament Agroalimentari
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Indústries agroalimentàries::Alimentació i nutrició humana
-Beef
-Omega-3
-Conjugated linoleic acid
-Meat
-Choice experiment
-Generalized Multinomial Logit model
-WILLINGNESS-TO-PAY
-CONJUGATED LINOLEIC-ACID
-FUNCTIONAL FOODS
-MEAT-PRODUCTS
-PROCESSED MEAT
-HEALTH CLAIMS
-RELATIVE IMPORTANCE
-CHOICE EXPERIMENTS
-URUGUAYAN BEEF
-FINISHING DIET
-Consumidors -- Conducta -- Mètodes de simulació
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Article
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters