To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/98972

A fuzzy-based approach for classifying students' emotional states in online collaborative work
Arguedas, Marta; Casillas, Luis; Xhafa Xhafa, Fatos; Daradoumis, Thanasis; Peña, Adriana; Caballé Llobet, Santiago
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica
-Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
-Computational intelligence
-Group work in education
-Automated emotional assessment
-Emotion awareness
-Fuzzy classification
-Collaborative learning
-Intel·ligència computacional
-Ensenyament--Treball en equip
Article - Submitted version
Conference Object
Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE)
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Arguedas, Marta; Xhafa Xhafa, Fatos; Casillas, Luis; Daradoumis, Thanasis; Peña, Adriana; Caballé Llobet, Santiago
Caballé Llobet, Santiago; Daradoumis, Thanasis; Xhafa Xhafa, Fatos; Conesa Caralt, Jordi
Daradoumis, Thanasis; Bassi, Roxana; Xhafa Xhafa, Fatos; Caballé Llobet, Santiago
Caballé Llobet, Santiago; Xhafa Xhafa, Fatos; Daradoumis, Thanasis; Marques Puig, Joan Manuel
Caballé Llobet, Santiago; Xhafa Xhafa, Fatos; Daradoumis, Thanasis; Esteve, Joana; Barolli, Leonard; Durresi, Arjan
 

Coordination

 

Supporters