Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/89571
Título: | Analyzing the effects of emotion management on time and self-management in computer-based learning |
---|---|
Autor/a: | Arguedas, Marta; Daradoumis, Athanasios; Xhafa Xhafa, Fatos |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Ciències de la Computació |
Abstract: | |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC's aplicades a l'educació::Ensenyament virtual (eLearning) -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge cooperatiu -Affective education -Time management -Affective learning -Emotion management -Time and self-management -Behavioral engagement -Cognitive engagement -Self-regulation -Achievement orientation -Educació emocional -Temps--Organització |
Derechos: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión presentada Artículo |
Editor: | Elsevier |
Compartir: |