To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/101225
Title: | Les TAC com a eina cohesionadora a l'escola inclusiva. |
---|---|
Author: | Trigo Martínez, Olga |
Other authors: | Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Salud Puig, Josep |
Abstract: | |
Subject(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes -Inclusive education -Technology -- Study and teaching (Secondary) -Problem-based learning -Inclusió -Tecnologia -NEE -Integració -TAC -Autisme -Segregació -Aprenentatge significatiu -USEE -Exclusió -Educació inclusiva -Tecnologia -- Educació secundària obligatòria -Aprenentatge basat en problemes |
Rights: | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Document type: | Research/Master Thesis |
Published by: | Universitat Politècnica de Catalunya |
Share: |