To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/101225

Les TAC com a eina cohesionadora a l'escola inclusiva.
Trigo Martínez, Olga
Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació; Salud Puig, Josep
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Metodologies docents::Aprenentatge basat en problemes i projectes
-Inclusive education
-Technology -- Study and teaching (Secondary)
-Problem-based learning
-Inclusió
-Tecnologia
-NEE
-Integració
-TAC
-Autisme
-Segregació
-Aprenentatge significatiu
-USEE
-Exclusió
-Educació inclusiva
-Tecnologia -- Educació secundària obligatòria
-Aprenentatge basat en problemes
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Research/Master Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters