Abstract:
|
Actualment una de les mancances que trobem a un hotel és la falta de comunicació entre
els hostes. Normalment només interactuen amb els que comparteixen habitació o viatge.
Això ho sol·lucionarem afegint una interacció directe amb tots els clients de l’hotel a través
de la nostra aplicació.
Actualment el client d’un hotel normalment arriba, utilitza els serveis de l’hotel i marxa. Els
serveis més comuns són l’habitació i el restaurant. Addicionalment podem trobar-hi piscina,
gimnàs, SPA, sauna, sales de reunions, pistes de joc, bar, discoteca... Amb aquest projecte
volem fer dels clients, una comunitat; i afegir l’aplicació com a uns dels serveis bàsics de
l’hotel.
D’altra banda, un hotel per comunicar-se amb el client utilitza cartells distribuïts per les
diferents seccions de l’hotel o dins de l’habitació de cada client. Amb l’aplicació, el client
podrà revisar totes les activitats que ofereix l’hotel durant la seva estada.
Normalment, quan realitzem un viatge ens informem de les possibilitats que ofereix l’entorn
abans d’anar a la destinació o simplement investiguem la zona un cop ens trobem allà. Amb
aquest projecte volem crear una eina perquè els comerços i activitats properes a l’hotel es
publicitin oferint als clients descomptes o promocions diàries.
Avui en dia, quan un usuari publica una opinió d’un hotel a Internet (TripAdvisor,
HolidayCheck, Booking...) s’ha de validar que aquell client ha estat allotjat allà. Amb
l’aplicació no cal aquesta validació ja que l’usuari que ha estat a l’hotel podrà opinar de
l’hotel quan vulgui sense validació, ja que si ha pogut utilitzar-la vol dir que l’hotel ha
confirmat el seu registre.
La finalitat d’aquest projecte es crear una xarxa social per a que l’experiència d’un viatger
que s’allotja en un hotel sigui més completa, alhora que l’hotel rebi un feedback dels seus
clients molt més realista. A més a més els comerços del voltant de l’hotel puguin publicitarse
en ell i els hostes en poden treure profit. |