Título:
|
Effects of a professional development program on GTA teaching effectiveness
|
Autor/a:
|
Espar Masip, Joan
|
Otros autores:
|
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa; Georgia Institute of Technology School of Physics; Delicado Useros, Pedro Francisco; Alicea-Muñoz, Emily; Schatz, Mike |
Abstract:
|
En el meu treball de fi de grau s ha analitzat l efecte d un programa de preparació per a nous professors assistents (GTAs) de la School of Physics de Georgia Tech. Aquest anàlisi es basa en els resultats d unes enquestes realitzades durant els passats 5 anys, en les quals hi ha 2 anys de dades de GTAs que no van rebre la formació d aquest programa, i 3 anys de dades de GTAs que sí que van passar per aquest programa. S ha procurat analitzar amb la màxima profunditat possible les dades de les que es disposava, ja que els resultats obtinguts s utilitzaran per a millorar el programa en els pròxims anys i millorar així tant la capacitat d ensenyament del GTAs com la qualitat de l aprenentatge dels estudiants. Els resultats obtinguts han estat molt positius, en el sentit que s ha vist com el programa ha tingut un bon efecte en la qualitat de l ensenyament cap als estudiants. |
Abstract:
|
Outgoing |
Materia(s):
|
-Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística matemàtica -Statistical Mathematics -- Applications -GTA -Teaching -Assistant -Effectiveness -Statistics -Physics -Education -Estadística matemàtica--Aplicacions -Classificació AMS::62 Statistics::62P Applications |
Derechos:
|
|
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Editor:
|
Universitat Politècnica de Catalunya
|
Compartir:
|
|