Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/284657

La evaluación de la equidad de género en Educación Infantil: estudio paralelo en el Departamento de La Paz (Bolivia) y en la Comunidad Autónoma de Cataluña (España)
The evaluation of gender equity in Early Childhood Education: parallel study in the Department of La Paz (Bolivia) and Catalonia (Spain)
Capdevila, Reina; Vendrell Maños, Roser; Ciller, Laura; Bilbao la Vieja, Gaby
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2014
Educació infantil
Avaluació educativa
Igualtat entre els sexes
Diferències entre sexes
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© RIEE
15 p.
Article
Red Iberoamericana de Investigación sobre Cambio y Eficacia Escolar
Revista Iberoamericana de Evaluación Educativa, 2014, Vol. 7, Núm. 1
         

Full text files in this document

Files Size Format
RIEE.pdf 271.3 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters