To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/111406

L'avaluació de la formació a l'empresa
Mateo Andrés, Joan
Universitat de Barcelona
El plantejament sistemàtic de I'avaluació va lligat inevitablement a l'àmbit educatiu ja que, tal com diu Cabrera (1986), des de la tradició examinadora que caracteritza les primeres practiques avaluatives fins a Tyler, els anys quaranta, el terme avaluació s'origina i neix en el context educatiu, vinculat directament amb la valoració de resultats d'aprenentatge, per estendre's després a d'altres medis. Per això serà inevitable referir-s'hi sovint. El naixement de I'avaluació es pot situar a principi d'aquest segle i va íntimament unit al concepte de mesurament del rendiment. Es considera J.M. Rice el seu precursor més rellevant; malgrat això, no és fins al 1904, quan Thorndike publica la seva obra Introduction to the theory of mental and social measurement, que s'inaugura amb plena vigència.
-Avaluació educativa
-Formació
-Empreses
-Educational evaluation
-Training
-Business enterprises
cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 1991
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
Article
Article - Published version
ICE Universitat de Barcelona
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Mateo Andrés, Joan; Escofet Roig, Anna; Martínez Olmo, Francesc; Ventura Blanco, J. Javier (José Javier); Vlachopoulos, Dimitrios
Mateo Andrés, Joan; Escofet Roig, Anna; Martínez Olmo, Francesc; Ventura Blanco, J. Javier (José Javier); Vlachopoulos, Dimitrios
 

Coordination

 

Supporters