To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2445/111406
Title: | L'avaluació de la formació a l'empresa |
---|---|
Author: | Mateo Andrés, Joan |
Other authors: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | El plantejament sistemàtic de I'avaluació va lligat inevitablement a l'àmbit educatiu ja que, tal com diu Cabrera (1986), des de la tradició examinadora que caracteritza les primeres practiques avaluatives fins a Tyler, els anys quaranta, el terme avaluació s'origina i neix en el context educatiu, vinculat directament amb la valoració de resultats d'aprenentatge, per estendre's després a d'altres medis. Per això serà inevitable referir-s'hi sovint. El naixement de I'avaluació es pot situar a principi d'aquest segle i va íntimament unit al concepte de mesurament del rendiment. Es considera J.M. Rice el seu precursor més rellevant; malgrat això, no és fins al 1904, quan Thorndike publica la seva obra Introduction to the theory of mental and social measurement, que s'inaugura amb plena vigència. |
Subject(s): | -Avaluació educativa -Formació -Empreses -Educational evaluation -Training -Business enterprises |
Rights: | cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 1991
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
Document type: | Article Article - Published version |
Published by: | ICE Universitat de Barcelona |
Share: |