Título:
|
Com s'ha de desenvolupar la formació dels futurs mestres de religió catòlica?
|
Autor/a:
|
Cols Catasús, Mercè; Almansa, Núria; Ibarz Mellado, Andreu; Jové, Ramon
|
Otros autores:
|
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna |
Resum:
|
En aquest article es pretén respondre a la pregunta de com s'ha de desenvolupar la formació dels futurs mestres de religió catòlica. Encetem la nostra reflexió tot exposant les raons que han motivat la nostra cerca, reflexió i/o proposta. En un primer moment, remarquem la significació del que vol dir ser i fer de mestre de religió catòlica a l'escola tot emfasitzant la importància de la dimensió vocacional i professional. Per fer-ho, aterrem en l'anàlisi de la realitat actual mostrant com veiem els mestres de religió que tenim i que tindrem a les escoles del nostre país. A partir d'aquí, intentem dibuixar, esbossar quines haurien de ser les competències bàsiques i quines són les necessitats a cobrir per tal d'assolir-les i que haurien de formar part del seu pla de formació. Finalment, per tal de respondre de manera conclusiva a la pregunta plantejada a l'inici del treball, explorem de forma prospectiva com hauria de ser la pràctica formativa. |
Fecha de creación:
|
07-06-2017 |
Materia(s):
|
Mestres -- Formació Religió -- Ensenyament |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
© L’autor/a |
Páginas:
|
35 p. |
Tipo de documento:
|
Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor:
|
Universitat Ramon Llull. Càtedra Ramon Llull Blanquerna
|
Publish at:
|
Ars Brevis, 2008, Núm. 14
|
Compartir:
|
|