Abstract:
|
Aquest projecte és el desenvolupament d’un pla per introduir un producte concret al mercat a través d’una empresa ja consolidada del sector de la venta d’alimentació al detall. El producte en qüestió consta d’un “packaging” inspirat en les xarxes socials més rellevants del moment i conté en el seu interior 750 g de llaminadures disposades en diferents variants. La veritable força del producte és la capacitat que té de ser personalitzat pel client, ja que en el seu interior hi podem escriure un missatge amb imatges amb els mateixos formats que ho faríem per escriure “posts” a les xarxes socials.
El producte està dissenyat per satisfer les necessitats dels clients, que volen regalar a un tercer, quelcom exclusiu a un preu econòmic. En l’anàlisi per verificar la viabilitat de la inversió per introduir el producte, es tindrà en compte els objectius de l’empresa i les seves singularitats. Es farà un estudi de disseny de producte per concretar les característiques i el disseny final, tenint en compte les normatives vigents d’empaquetament de productes alimentaris. També es farà un pla de “marketing” i una valoració de costos contra beneficis, i el disseny de producció per dur a terme la tasca. |