Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2445/113294

Avaluació continuada a través de la plataforma Moodle
Costa Clos, Mercè, 1969-; Durán Cabré, José María; Espasa Queralt, Marta; Esteller Moré, Alejandro; Jofre Monseny, Jordi; Montolio, Daniel; Sorribas, Pilar; Vázquez Grenno, Javier
Universitat de Barcelona
L'objectiu d'aquest article és descriure el sistema d'avaluació contínua dissenyat per a una assignatura molt massificada utilitzant la plataforma Moodle, així com analitzar els resultats obtinguts. Les proves d'avaluació s'han implementat a través de qüestionaris en la plataforma Moodle. El disseny d'aquest sistema d'avaluació per qüestionaris online ha permès aplicar un sistema d'avaluació contínua igual a tots els grups, amb un feedback immediat. Els resultats obtinguts permeten concloure que la valoració d'aquesta metodologia d'aprenentatge i sistema d'avaluació és positiva. Però també és important destacar que els resultats són molt sensibles en funció de com es consideri la nota de l'avaluació contínua per determinar la nota final.
-Avaluació contínua
-Avaluació educativa
-Campus virtuals
-Continuous evaluation
-Educational evaluation
-Virtual campuses
cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2015
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
Article
Article - Versió publicada
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Costa Cuberta, Mercè; Espasa Queralt, Marta; Esteller Moré, Alejandro; Jofre Monseny, Jordi; Sorribas, Pilar
Costa Cuberta, Mercè; Espasa Queralt, Marta; Esteller Moré, Alejandro; Jofre Monseny, Jordi; Sorribas, Pilar
Jofre Monseny, Jordi; Sorribas, Pilar; Vázquez Grenno, Javier
Jofre Monseny, Jordi; Sorribas, Pilar; Vázquez Grenno, Javier
Jofre Monseny, Jordi; Sorribas, Pilar; Vázquez Grenno, Javier