Abstract:
|
Aquest projecte pretén recollir l'estudi realitzat per tal de crear l'empresa Focus, centrada en la realització d'activitats per infants i joves mitjançant els videojocs com a eina educativa. Es recollirà el perquè del projecte, quines són les seves motivacions principals i quin és el punt de partida, d'especial rellevància en el cas que ens ocupa, donada la manca d'oferta d'activitats similars en un mercat molt poblat en activitats d'altres categories, i amb un públic cada vegada més exigent. Per tal de poder justificar l'estructura de l'empresa i de les activitats, es realitzarà una immersió en el món dels propis videojocs, explicant-ne els punts característics que en resulten més rellevants, l'evolució que han sofert en els últims anys, i buscant resposta a la pregunta que recorre el món educatiu i del lleure en l'actualitat: com els podem utilitzar? Les solucions que resultin d'aquest estudi es posaran a prova a nivell educatiu i pedagògic, cal no oblidar que el pilar de l'empresa serà aportar valor a l'àmbit educatiu, de manera que en tot moment caldrà no només mantenir una coherència econòmica i comercial, sinó també educativa i clínica. S'analitzarà la viabilitat econòmica del projecte a partir de la premisa d'una inversió realitzada íntegrament per part del soci director, fet que tindrà una significança especial donada la quantitat limitada de recursos de la que es disposa. És d'especial rellevància puntualitzar que el cas d'estudi, exposat de manera teòrica, ha estat dut a la pràctica i es troba en la fase inicial d'arrencada, sense encara haver començat l'activitat comercial. És per aquest motiu que les conclusions d'aquest projecte seran essencials per poder posar a la pràctica allò que s'ha après mentre s'elaborava. |