Title:
|
Comprenc el que llegeixo? De la valoració de la pròpia comprensió a l'ús d'estratègies de lectura.
|
Author:
|
Minguela Brunat, Marta; Solé, Isabel
|
Other authors:
|
Universitat de Barcelona |
Abstract:
|
Malgrat que sovint són tractades d'una manera genèrica, les dificultats que troben alguns estudiants a l'hora de comprendre els textos (i que els converteixen en lectors febles) poden situar-se en components diversos dels que intervenen en la comprensió. En aquest article ens ocupem de dos d'aquests components o processos íntimament vinculats: supervisió i control de la lectura. Ambdós són imprescindibles per a la consecució d'una lectura autoregulada i útil als propòsits del lector, especialment quan aquests fan referència a l'aprenentatge. |
Subject(s):
|
-Comprensió de la lectura -Aprenentatge -Reading comprehension -Learning |
Rights:
|
(c) Minguela Brunat, Marta et al., 2011
|
Document type:
|
Article Article - Published version |
Published by:
|
Editorial Graó
|
Share:
|
|