Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/293475

The Influence of hosting mega-event on destination branding in terms of tourism in private sector point of view. Case study of Olympic Games in Sochi (Russia), 2014
Sergeeva, Antonina
Universitat Ramon Llull. Facultat de Turisme i Direcció Hotelera Sant Ignasi
Tutora: Gilda Hernández
2017-10
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Ciutats -- Promoció -- TFM
Ciutats -- Màrqueting -- TFM
Màrqueting territorial -- Rússia -- TFM
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
© L'autor/a
105 p.
Research/Master Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
The Influence o ... ourism_Research Thesis.pdf 2.280 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters