Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/301931

El poder de la música : un valor afegit en el creixement dels infants
Tort Cano, Eugènia
Escola Superior de Música de Catalunya; Gómez, Ignasi
Aquest projecte s’ha centrat en recopilar i analitzar informació, tant a nivell pràctic com teòric, per avaluar l’impacte de la música com a eina de desenvolupament en els infants d’edat primerenca, de 0 a 3 anys. Mitjançant una revisió de la literatura científica i històrica, així com l’anàlisi de diversos projectes centrats en l’educació musical en aquesta edat, es pretén corroborar aquest fet. De l’anàlisi dels seus resultats, podrem evidenciar el potencial que té la música durant aquesta primera etapa de la vida i concloure que, incorporar experiències musicals en la vida quotidiana dels infants, suposa una eina molt valuosa per enriquir el seu entorn i ampliar els seus recursos, i contribuir així al seu desenvolupament integral, ajudant-los a créixer optimitzant el seu potencial.
Éste proyecto se ha centrado en recopilar y analizar información, tanto a nivel teórico como práctico, para evaluar el impacto de la música como herramienta de desarrollo en los niños en la primera infáncia, de 0 a 3. A través de una revisión de la literatura científica e histórica, así como el anàlisi de varios proyectos centrados en la educación musical en ésta edad, se pretende corroborar éste hecho. Del análisis de sus resultados, podremos evidenciar el potencial que tiene la música durante ésta primera etapa de vida y concluir que, incorporar experiències musicales en la vida quotidiana de los niños, supone una herramienta muy valuosa para enriquecer su entorno y ampliar sus recursos, contribuyendo así a su desarrollo integral y ayudándolos a crecer optimizando su potencial.
This project has focused in the collection and analysis of information, both practical and theoretical, in order to evaluate the impact of the music as a tool for the child development at the early ages of 0 to 3 years old. The work tries to test this assumption after a revision of the scientific and historical literature, as well as the evaluation of several projects focused in the musical education at this age. From this analysis it is concluded that music has a great potential during this period and that incorporating musical experiences in the children every day’s life involves a very relevant tool that enables them to enrich their personal environament and expand their resources, thus contributing to their development and helping them to the overall personal growth.
2017-11-24
78 - Música
Música i infants
Infants -- Desenvolupament
Infants d'escoles bressol
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
104 p.
Bachelor Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
PF Eugènia Tort.pdf 1.841 MB PDF Projecte final

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters