Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/85036
Título: | Accreditation of Spanish Engineering Programs, first experiences. The case of the Terrassa School of Engineering |
---|---|
Autor/a: | Álvarez del Castillo, María Dolores; Mata Pou, Mireia; Cañavate Ávila, Francisco Javier; Marqués Calvo, José Joaquín; Espot Piñol, Carmen; Forcada Plaza, Santiago; Voltas Aguilar, Jordi; Garrido Soriano, Núria; Sellarès González, Jordi; Gil Bonet, Alfred |
Otros autores: | Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Química; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Expressió Gràfica a l'Enginyeria; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Organització d'Empreses; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Màquines i Motors Tèrmics; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Física; Universitat Politècnica de Catalunya. SUMMLab - Sustainability Measurement and Modeling Lab; Universitat Politècnica de Catalunya. POLQUITEX - Materials Polimérics i Química Téxtil; Universitat Politècnica de Catalunya. DILAB - Laboratori de física dels materials dielèctrics |
Abstract: | |
Materia(s): | -Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Ensenyament universitari::Espai Europeu d'Educació Superior -Education, Higher -Education, Higher--Aims and objectives--Europe -Education, Higher--Quality control -Internal Quality Assurance System -Programme assessment -Accreditation -European higher education area -Ensenyament universitari -- Avaluació -- Catalunya -Ensenyament universitari -- Avaluació -- Comunitat Econòmica Europea, Països de la -Ensenyament universitari -- Control de qualitat -- Catalunya |
Derechos: | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Tipo de documento: | Artículo - Versión publicada Artículo |
Compartir: |