Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/305288

El uso de estrategias socioafectivas en el aula virtual de traducción: una propuesta didáctica
The use of socioaffective strategies in an online translation class. A didactic proposal;
O uso de estratégias socioafetivas na sala de aula virtual de tradução. Uma proposta didátical
Mansilla, Diego; González Davies, María
Universitat Ramon Llull. Facultat de Psicologia, Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna
2017
Traductors -- Formació
Ensenyament virtual
Estratègies socioafectives
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
© RIDU
23 p.
Article
Article - Published version
http://dx.doi.org/10.19083/ridu.11.568
Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas
RIDU: Revista Digital de Investigación en Docencia Universitaria, 2017, Vol. 11, Núm. 2
         

Full text files in this document

Files Size Format
568-2860-1-PB.pdf 283.2 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters