To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/114670

Using ontology-based clustering to understand the push and pull factors for British tourists visiting a Mediterranean coastal destination
Valls, Aïda; Gibert, Karina; Orellana, Alícia; Antón-Clavé, Salvador
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Estadística i Investigació Operativa; Universitat Politècnica de Catalunya. KEMLG - Grup d'Enginyeria del Coneixement i Aprenentatge Automàtic
-Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Estadística matemàtica::Anàlisi multivariant
-Àrees temàtiques de la UPC::Matemàtiques i estadística::Anàlisi numèrica
-Multivariate analysis
-Numerical analysis--Simulation methods
-Data mining
-Tourism motivations
-Destination meaning
-Ontologies
-Qualitative data tourism geography
-Anàlisi multivariable
-Anàlisi numèrica
-Classificació AMS::62 Statistics::62H Multivariate analysis
-Classificació AMS::65 Numerical analysis::65C Probabilistic methods, simulation and stochastic differential equations
Article - Submitted version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Valls, Aïda; Nin Guerrero, Jordi; Torra i Reventós, Vicenç
Alonso, Laura; Castellón Masalles, Irene; Padró, Lluís; Gibert, Karina
Blanco, Alejandro; Gibert, Karina; Marti Puig, Pere; Cusidó Roura, Jordi; Sole Casals, Jordi
 

Coordination

 

Supporters