To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/32564

Relaciones públicas y redes sociales: creación e implementación de marcas personales;
Public relations and social media: creation and implementation of personal brands
Jiménez Morales, Mònika
-Relaciones Públicas
-Marca personal
-Redes sociales
-Emprendimiento
-Personal Branding
-Public Relations
-Personal branding
-Social Media
-Enterpreneurship
Este obra está bajo una licencia de Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-CompartirIgual 3.0 Unported.
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0
Article
Article - Published version
Universidad del Zulia
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Gómez-Colell, Eva; Medina Bravo, Pilar, 1966-; Fernández-Aballí Altamirano, Ana; Jiménez Morales, Mònika; Obradors Barba, Matilde
Añaños Carrasco, Elena; Sánchez Reina, J. Roberto; Medina Bravo, Pilar, 1966-; Jiménez Morales, Mònika
Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía); González Romo, Zahaira Fabiola; García Medina, Irene; Jiménez Morales, Mònika; Carrillo Durán, Victoria; Sánchez Hernández, María
 

Coordination

 

Supporters