Title:
|
Anàlisis de l’ús i l’impacte de l’anglès en el procés d’ensenyamentaprenentatge/nde les Enginyeries de la UPF
|
Author:
|
Moreno, Verónica; Hernández Leo, Davinia
|
Abstract:
|
Comunicació presentada al IX Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI 2016); 2016 July 5-7; Barcelona, Spain. |
Abstract:
|
Aquest article presenta un estudi sobre l'ús i l'impacte de l'anglès en/nel procés d'ensenyament-aprenentatge als estudis d'Enginyeria a la Universitat/nPompeu Fabra. L'estudi analitza l'articulació de l'anglès a les aules així com en l'ús/nde recursos d'auto-aprenentatge. El resultats de l'estudi han permès avaluar la/nviabilitat i pertinença d'incloure metodologies actives en l'ús de l'anglès a la/ndocència així com entendre les possibilitats de maximitzar els recursos didàctics/ndisponibles. |
Abstract:
|
This document presents a study about the use of English in teachinglearning/nprocesses at UPF Engineering studies. This study analyses how, when and/nwhy teachers use English in their lessons and how, when and why students uses elflearning/nresources. The results obtained allow the evaluation of how pertinence/ncould be the fact to include active methodologies in English-teaching and also to/nunderstand how can be these self-learning resources improved. |
Subject(s):
|
-Linguistic competence (English) -Assessment -Impact -Teaching-learning processes improvement -Competència lingüística (anglès) -Avaluació -Impacte -Millora de la docència i l’aprenentatge |
Rights:
|
© Els Autors. Aquest document està disponible sota una llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ |
Document type:
|
Conference Object Article - Accepted version |
Share:
|
|