To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/22644

El uso de vídeos académicos: ¿cómo los percibe el estudiantado? : La experiencia en la asignatura de “Introducción a las TIC”
Moreno, Verónica; Hernández Leo, Davinia
Universitat Pompeu Fabra. Unitat de Suport a la Qualitat i Innovació Docent. Escola Superior Politècnica
-Multilingüisme
-Audiovisuals -- Ensenyament
-Vídeo en l'ensenyament
-Motivació en l'educació
-vídeos académicos
-multilingüismo
-recurso audiovisual
-motivación
-recurso multifuncional
-academic videos
-multilingualism
-audiovisual resource
-motivation
-multifunctional resource
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons.
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Conference Object
Conference Object
Article - Accepted version
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Moreno, Verónica; Hernández Leo, Davinia; Oliver, Miquel; Atienza, Encarna
Hernández Leo, Davinia; Moreno, Verónica; Dodero, Juan M.; Pardo, Abelardo; Romero Ternero, Maria del Carmen; Dimitriadis, Yannis; Asensio-Pérez, Juan I.
 

Coordination

 

Supporters