Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/5910

El cine entre la inmediatez y la memoria: los motivos de la naturaleza muerta y de la ruina a partir de Still Life (2006) de Jia Zhang Ke
Rico Clavellino, Celia
Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació; Lucas, Gonzalo de
-Cinema
-Cinematografia
-Jia, Zhangke, 1970-
-Rossellini, Roberto
-Ozu, Yasujiro
-Bresson, Robert
-Proust, Marcel
-Robbe-Grillet, Alain
-Kiarostami, Abbas
-Guerin, José Luis
-Pintura de natures mortes
-Runes
-Estètica
-Pintura
-Fotografia
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Informe
         

Mostrar el registro completo del ítem