Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10230/5269

Marcas blancas : nuevo concepto comercial del sector alimentario
Florensa Alcaraz, Sandra; Fradera Fontcuberta, Clàudia; Frau Pons, Mònica
Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials; Ribas Tur, Joan
-Marques de fàbrica
-Productes de marca
-Aliments -- Indústria i comerç -- Espanya
-Màrqueting
-0 - Generalitats
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem