To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/16181

El Màrqueting de Zara i l'efecte de la crisi a Inditex
Bajona Ametller, Laia; Carmona Nieto, Marta; Khrystova, Kristina; Cobo Velasco, Paula
Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials; Bosch, Antoni (Bosch-Domènech)
-Zara (Firma)
-INDITEX
-Indústria del vestit
-Vendes -- Promoció
-Gestió de la crisi
-Mango (Firma)
-Màrqueting
-Publicitat
-339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
Universitat Pompeu Fabra
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters