To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/16233

Les Marques blanques en temps de crisi
Boada Torre-Marín, Nerea; José López, Clàudia de; Gámez Cabezos, Helena; Hernán González, Natalia
Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials; Bosch, Antoni (Bosch-Domènech)
-Marques de fàbrica
-Crisi financera global, 2007-2009
-Consum (Economia)
-338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
Universitat Pompeu Fabra
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters