Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/39460

Neuromarketing: la tangibilización de las emociones
Ferrer Coyo, Alba
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Robinat Rivadulla, José Ramon
“Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional.
2009-07-17
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Màrqueting
Neurociència
Persuasió (Psicologia)
Consumidors
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
65 p.
Bachelor Thesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
TFC-FERRER-2009.pdf 817.3 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters