Title:
|
Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas
|
Author:
|
Llerins Latorre, Olga
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Piera Miquel, Mercedes |
Resum:
|
Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus d’accions de comunicació que porta a terme aquest sector. Profunditzant en dos exemples de marques i la seva comunicació durant els últims anys mitjançant les relacions públiques. |
Publication date:
|
2009-07-22 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Begudes alcohòliques Màrqueting Relacions públiques |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Pages:
|
63 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|