Title:
|
Soportes publicitarios online y offline desde la perspectiva de la planificación de medios
|
Author:
|
Cases de Urrutia, Aurora
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Andreu Domingo, David |
Resum:
|
El tema tractat en aquest treball són els suports publicitaris online y offline, des de la perspectiva de la planificació de mitjans. El desenvolupament de l’exposició es fonamenta en l’anàlisi comparatiu entre els mitjans i suports publicitaris offline y online actuals. A través de la investigació i la recopilació de dades sobre la compra de mitjans, les mesures publicitàries, l’anàlisi de l’efectivitat i les darreres inversions anuals, arribarem a unes conclusions en les que descobrirem si els conceptes estudiats són els mateixos tant en l’àmbit offline com en l’online. |
Publication date:
|
2009-07-22 |
Subject(s):
|
Mitjans de comunicació de massa Planificació Publicitat |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Pages:
|
94 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|