Assesing advertising efficiency : does the internet play a role?
Pergelova, Albena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
Prior Jiménez, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
Rialp Criado, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)

Publicació: Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa 2009
Descripció: 43 p.
Resum: This research focuses on a major concern for marketers addressing the claims of inefficiency of the spending on advertising. We examine whether the Internet can help increase overall advertising efficiency. Using a sample from the Spanish automobile industry, we combine a nonparametric method - Data Envelopment Analysis - with recent important insights from statistics and econometrics studies, and we find that online advertising improves the efficiency levels and this effect is more pronounced in the long-term temporal framework.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Departament d'Economia de l'Empresa. Documents de treball
Col·lecció: Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; 09/6
Document: Working paper
Matèria: Publicitat ; Internet ; Anàlisi envolvent de dades



43 p, 500.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Working papers > Departament d'Empresa. Documents de treball

 Registre creat el 2010-04-14, darrera modificació el 2022-07-16



   Favorit i Compartir