Abstract:
|
S'ha de dur a terme una millora del mbdul previament dissenyat per un altre alumne, així
com I'addició de noves funcionalitats requerides i la correcció d'algunes errors en el codi.
Les tasques que s'han de realitzar es poden classificar en sis grups:
1. Aspecte visual i interacció amb I'aplicació.
Millores en I'aspecte visual que permetin una millor interacció entre I'usuari
(alumne o professor) i I'aplicació. El que es pretén és que tant I'alumne com el
professor disposin d'una interfície més eficient i facil de manipular, ja sigui per
resoldre els exercicis o per configurar el qüestionari.
2. Gestió de les notes.
Tot el relacionat amb el calcul, assignació i gestió de notes en general. Es
pretén millorar el calcul de les notes, corregir alguns errors de la primera versió
del mbdul i afegir noves funcionalitats per al seu tractament.
3. Gestió de les respostes.
El tractament de les respostes enviades pels alumnes. Basicament es tracta de
corregir algun error de la primera versió del mbdul i afegir noves funcionalitats.
4. Configuració deis qüestionaris.
Engloba totes les opcions de configuració d'un qüestionari. S'han d'afegir noves
opcions, com per exemple que I'usuari no vegi el títol de les preguntes, o
modificar-ne d'existents, com I'ampliació del camp d'adreces restringides.
5. Interacció amb el Servei Web (SW).
11
Modul de gestió de correccions d'un servei Web Definició
Tot el relacionat amb la interacció del modul amb el SW, ja sigui per enviar
dades o per recollir-Ies.
6. Funcionament general.
Funcions que tenen a veure amb el comportament general de I'aplicació i que
no es poden englobar en els apartats anteriors. |