Title:
|
El fenómeno Ronaldinho como prescriptor de marcas comerciales
|
Author:
|
Purcallà Ariño, Xavier
|
Other authors:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Oteo Soler, Francisco |
Resum:
|
Aquest treball analitza la figura mediàtica de Ronaldinho i pretén arribar a una conclusió sobre la capacitat del jugador brasiler per influir en el comportament dels consumidors. Durant la elaboració d’aquest treball es demostra si Ronaldinho es una aposta segura d’èxit a l’hora de publicitar la marca o els productes d’una empresa o d’un anunciant, és a dir, concloure si resulta encertat apostar per Ronaldinho com prescriptor de marques comercials. |
Publication date:
|
2008-03-11 |
Subject (UDC):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Subject(s):
|
Ronaldinho Publicitat Marques comercials |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Pages:
|
74, 30 p. |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Share:
|
|