Title:
|
Necessitats educatives especials dels alumnes excepcionals : identificació, avaluació i intervenció
|
Author:
|
Tarin Martínez, Imma
|
Other authors:
|
Universitat Oberta de Catalunya; Puig Pi, Irene |
Abstract:
|
Quan ens referim a alumnes excepcionals (a partir d'ara en aquest treball ens referirem a superdotats o a alumnes amb talent) ens preguntem entre altres qüestions: com s'identifica un alumne excepcional?, com ha de diagnosticar-se?, quin mètode educatiu és el millor? Per a poder donar una resposta a aquestes preguntes, primer hem de tenir clar què és un alumne/a excepcional (superdotat o amb talent). Amb aquest estudi voldria contribuir a ampliar la informació als docents i facilitar-los els elements motivadors per a millorar la pràctica educativa, amb els canvis organitzatius i metodològics necessaris per a poder atendre els alumnes superdotats o amb talent dintre de la diversitat. |
Abstract:
|
Cuando nos referimos a alumnos excepcionales (a partir de ahora en este trabajo nos referiremos a superdotados o a alumnos con talento) nos preguntamos entre otras cosas: ¿cómo se identifica a un alumno excepcional?, ¿cómo debe diagnosticarse?, ¿qué método educativo es el mejor? Para poder dar respuesta a estas preguntas, debemos tener claro primero qué es un alumno excepcional (superdotado o con talento). Con este estudio pretendo contribuir a ampliar la información a los docentes y facilitarles los elementos motivadores para mejorar la práctica educativa, con los cambios organizativos y metodológicos necesarios para poder atender a los alumnos superdotados o con talento dentro de la diversidad. |
Abstract:
|
When we refer to exceptional pupils (from now on we shall refer to them in this work as extremely gifted or talented pupils), we ask ourselves the following questions, among others: How do we identify a highly gifted pupil, how to diagnose this and which is the best educational method. To answer these questions, we must first understand fully what an exceptional pupil (or an extremely gifted or talented pupil) is. Through this study, I would like to contribute to increasing the information available to teachers and facilitate to them motivating elements to improve educational practice, with the necessary organizational and methodological changes to cater to extremely gifted or talented pupils within diversity. |
Subject(s):
|
-Special Education -Psychopedagogy -Educació especial -Psicopedagogia -Educación especial -Psicopedagogía |
Rights:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús.
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/ |
Document type:
|
Bachelor Thesis |
Published by:
|
Universitat Oberta de Catalunya
|
Share:
|
|