Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10609/1074

China y la globalización del mercado automovilístico : efectos sobre las empresas catalanas de componentes
Sánchez del Barrio, Juan Carlos
Universitat Oberta de Catalunya; Ruiz Rodríguez, Juan José
-Automobile Industry and Trade -- Catalonia
-Trading companies -- Catalonia
-Joint ventures -- Catalonia
-Strategic Alliances (Business) -- Catalonia
-Asia
-Automòbils -- Indústria i comerç -- Catalunya
-Empreses comercials -- Catalunya
-Aliança d'empreses -- Catalunya
-Aliances estratègiques (Empreses) -- Catalunya
-Àsia
-Automóviles -- Industria y comerció -- Cataluña
-Empresas comerciales -- Cataluña
-Alianza de empresas -- Cataluña
-Alianzas estratégicas (Empresas) -- Cataluña
-Asia
© 2008 Juan C. Sánchez-DelBarrioReservats tots els drets. Està prohibida la reproducció total o parcial d'aquesta obra per qualsevol mitjà oprocediment, compresos la impressió, la reprografia, el microfilm, el tractament informàtic o qualsevol altre sistema, així com la distribució d'exemplars mitjançant lloguer i préstec, sense l'autorització escrita de l'autor.
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Universitat Oberta de Catalunya
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Rozas Liras, Julio A.; Sánchez del Barrio, Juan Carlos; Messeguer Peypoch, Xavier; Rozas, Ricardo