Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/97423

L'aprenentatge basat en problemes (PBL) en la regulació del metabolisme. Desenvolupament del portal per a l'intercanvi d'experiències en PBL en ciències biomèdiques
Soley Farrés, María
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat de Barcelona
01-02-2011
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Aprenentatge basat en problemes
Metabolisme energètic -- Ensenyament
Metabolisme -- Trastorns -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
16 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00166
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
2006MQD00166_Comú.pdf 541.0 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem