Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/97476

Implementación de una metodología docente basada en las TIC y orientada al autoaprendizaje en asignaturas con un elevado contenido iconográfico en la Licenciatura de Veterinària de la UAB
López Plana, Carlos
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca; Universitat Autònoma de Barcelona
09-02-2011
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Veterinària -- Ensenyament universitari
Ensenyament universitari -- Mètodes actius
Tecnologia educativa -- Ensenyament universitari
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original i l’Agència i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
15 p.
Informe
Els ajuts de l'AGAUR;2006MQD00094
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
2006MQD00094_Comú.pdf 2.253 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

López Plana, Carlos; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Mayor Aparicio, Pedro Ginés; López Béjar, Manel; López Plana, Carlos; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
López Plana, Carlos; Mayor Aparicio, Pedro Ginés; López Béjar, Manel; García Cordero, Oscar; Garcia-Ispierto, Irina