To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/60485

La producció informativa a la televisió
Bergés Saura, Laura; Mateo, Rosario de; Sabater, Marta
L’article presenta els principals resultats d’una recerca que analitza, des de la perspectiva econòmica i financera, la producció d’informatius a la televisió. L’objectiu de la recerca era el d’analitzar quin tipus d’informació s’ofereix, i per a quin públic, a les televisions amb més consum a Catalunya –TVC, TVE, Telecinco i Antena 3 TV– i com es produeixen aquests continguts informatius. Per això, s’analitza la posició de la producció informativa en l’estructura organitzativa de les empreses, l’oferta de continguts informatius i la quantitat i el perfil de la demanda que generen. S’analitza també quins són els factors de producció i els costos en la producció informativa, i com es comercialitzen, per tal de valorar els factors econòmics i financers que condicionen el tipus d’informació que podem rebre per mitjà de la televisió.
-Economia de mercat
-Televisió
-Informació
(c) Generalitat de Catalunya: Consell de l'Audiovisual de Catalunya, 2007
article
publishedVersion
Generalitat de Catalunya: Consell de l'Audiovisual de Catalunya
         

Full text files in this document

Files Size Format View
019915.pdf 137.4 KB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters