To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10459.1/69945

Desarrollo de un e-Portfolio Interdisciplinar en el Grado de Diseño Digital y Tecnologías Creativas de la UdL;
Development of an Interdisciplinary e-Portfolio in the Degree of Digital Design and Creative Technologies of the UdL
Teixidó Cairol, Mercè; Gil Iranzo, Rosa María; Díaz Llobet, Manel; Barqué Duran, Albert; LLega Lladós, Ferran; Gervas Arruga, Jordi; Teixidó Pau, Joan; Prat Malpartida, Mireia
The objective of the following work is to show how through different subjects of the first year of the Digital Design and Creative Technologies (DDTeC) degree at the University of Lleida (UdL), is being developed an electronic portfolio, also called an e-portfolio. In this work, we present how you work in eight first-year subjects. The portfolio will become the cover letter for the job search once the degree is finished. In this way, the student can present evidence of the competences he has achieved in the degree. El objetivo del siguiente trabajo es el de mostrar cómo se está realizando desde el primer curso del grado de Diseño Digital y Tecnologías Creativas (DDTeC) de la Universitat de Lleida (UdL) la confección de un portfolio electrónico o también llamado e-portfolio a través de las contribuciones de diferentes asignaturas durante el grado. En este trabajo, presentamos cómo se trabaja en ocho asignaturas de primero. Dicho portfolio se convertirá en la carta de presentación para la búsqueda de empleo una vez finalizado el grado. De esta forma, el alumno puede presentar evidencias de las competencias que ha alcanzado.
-e-Porftolio
-Evidence of learning
-Reflective learning
-Transversal tool
-Teaching electronic portfolio
cc-by-nc-nd (c) Teixido et al., 2020
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Article
publishedVersion
Asociación Interacción Persona-Ordenador (AIPO)
         

Full text files in this document

Files Size Format View
030583.pdf 869.5 KB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters