To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2564
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor.author | Peipoch i Costa, Judit |
dc.contributor.author | Riera i Cudinachs, Ariadna |
dc.date | 2013-05 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/2564 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/2564 |
dc.description | Curs 2012-2013 |
dc.description | El treball Identificació d’estratègies d’atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia, pretén mostrar i donar a conèixer diverses estratègies que fomenten i enriqueixen la diversitat que trobem dins les aules. S’explica a través de l’anàlisi de diferents situacions educatives, com es tracta la diversitat, entesa com una escola per a tots, i com a través de les metodologies que utilitzen inclouen a tots els infants. |
dc.description | The work of Identifying strategies for diversity in schools of Pistoia, aims to show and publicize various strategies that promote and enhance diversity found in classrooms. Explained through the analysis of different educational situations, such diversity is seen as a school for all and through the methodologies used include all children. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Atenció a la diversitat |
dc.subject | Educació inclusiva |
dc.subject | Aprenentatge |
dc.title | Identificació d'estratègies d'atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |