Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/4208

Anàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat cultural
Moussaoui, Samah
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 El present treball que té com a títol “Anàlisi de les estratègies per atendre l’alumnat amb diversitat cultural. Estudi d’una realitat cultural enfocada a una educació multicultural” és una investigació que, tal i com es pot entendre en el títol pretén realitzar l’anàlisi de les estratègies i metodologies que s’utilitzen en un dels centres educatius de Catalunya. Durant aquests últims anys hi ha hagut un gran augment en el nombre d’immigrants de manera que les escoles han hagut de fer front el repte de la diversitat cultural. Per conèixer quin és el model que s’utilitza, en aquesta investigació es realitza una descripció de la realitat d’una escola concertada, concretament en dos cursos de l’etapa d’Educació Infantil (P3-P5) i el que es pretén es veure quin és el procés d’acollida en el primer curs i quin és el progrés que han realitzat aquests alumnes en l’últim curs. La recerca s’emmarca dins el paradigma interpretatiu, és a dir, una metodologia de caire qualitatiu orientada a la comprensió de la realitat del centre a partir d’un estudi de cas. The present work is titled "Analysis of the strategies to attend the students with cultural diversity." Study of a cultural reality focused on multicultural education is an investigation, as can be seen in the title that aims to make an analysis of the strategies and methodologies used in the schools in Catalonia. In recent years there has been a large increase in the number of immigrants in a way that schools have faced the challenge of cultural diversity. To know what the model used in this research, is done a description of the reality of a private school, namely two courses of Early Childhood or Primary Education (P3-P5) and the aim is to see what the reception process is in the first year and what progress these students have made in the last year. The research is part of the interpretative paradigm, that is to say, a qualitative methodology aimed at understanding the reality of the center as a case study.
-Infants immigrants
-Educació intercultural
-Multiculturalisme
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Mostra el registre complet del document