Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/4834

An Approach to how pronunciation is taught in “Les Pinediques” school
Vergés Marcer, Marta
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2015-2016 L’objectiu d’aquest treball és aportar una visió general sobre com s’ensenya la pronunciació de l’anglès a l’escola “Les Pinediques”. Amb aquest propòsit, es comentaran i analitzaran aspectes metodològics, així com també aquells factors, idees i creences que podrien condicionar la tria de les metodologies i enfocaments de l’ensenyament en aquest camp. The aim of this report is to give an overview of how English pronunciation is taught in “Les Pinediques” school. For this purpose, methodological aspects will be analysed and discussed, as well as the factors and beliefs that may condition the choice of the school methodologies and approaches in this field.
-Anglès -- Pronunciació
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
         

Mostra el registre complet del document