Títol:
|
Anàlisi de la percepció dels aprenentatges de les Matemàtiques en un àmbit de Matemàtiques basat en projectes
|
Autor/a:
|
Mas Inocentes, Núria
|
Altres autors:
|
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques |
Notes:
|
Curs 2017-2018
El Treball Final de Màster que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un
àmbit que es desenvolupa a l’Escola Era de Dalt de Tona amb infants de cicle mitjà i
cicle superior. Els principals objectius que persegueix la recerca són analitzar la
competència matemàtica que intervé en un àmbit de matemàtiques basat en projectes;
analitzar la percepció de l’alumnat i de la mestra en relació als aprenentatges de
matemàtiques; així com relacionar els aprenentatges percebuts amb el rol que
desenvolupa el professorat. Per portar-lo a terme, s’ha elaborat una recerca qualitativa
a partir de diverses entrevistes i observacions als subjectes implicats en la investigació.
L’estudi en qüestió, ha permès evidenciar que intervenen pocs continguts i dimensions
i que existeix una coincidència parcial en relació a les percepcions dels subjectes de la
recerca. Així mateix, s’ha demostrat que les creences de la mestra afavoreixen models
i continguts d’aprenentatge. A més a més, quan porta a terme un paper actiu s’afavoreix
l’aprenentatge dels nens i de les nenes, de la mateixa manera que quan aquests
esdevenen els protagonistes de l’aprenentatge.
Director/a: Arnau Amat i Isabel Sellas |
Matèries:
|
-Matemàtica -- Ensenyament |
Drets:
|
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
|
Tipus de document:
|
Treballs d'investigació/Fi de màster |
Compartir:
|
|