Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/5704

Anàlisi de la percepció dels aprenentatges de les Matemàtiques en un àmbit de Matemàtiques basat en projectes
Mas Inocentes, Núria
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes; Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Innovació en Didàctiques Específiques
Curs 2017-2018 El Treball Final de Màster que es presenta a continuació és un estudi de cas sobre un àmbit que es desenvolupa a l’Escola Era de Dalt de Tona amb infants de cicle mitjà i cicle superior. Els principals objectius que persegueix la recerca són analitzar la competència matemàtica que intervé en un àmbit de matemàtiques basat en projectes; analitzar la percepció de l’alumnat i de la mestra en relació als aprenentatges de matemàtiques; així com relacionar els aprenentatges percebuts amb el rol que desenvolupa el professorat. Per portar-lo a terme, s’ha elaborat una recerca qualitativa a partir de diverses entrevistes i observacions als subjectes implicats en la investigació. L’estudi en qüestió, ha permès evidenciar que intervenen pocs continguts i dimensions i que existeix una coincidència parcial en relació a les percepcions dels subjectes de la recerca. Així mateix, s’ha demostrat que les creences de la mestra afavoreixen models i continguts d’aprenentatge. A més a més, quan porta a terme un paper actiu s’afavoreix l’aprenentatge dels nens i de les nenes, de la mateixa manera que quan aquests esdevenen els protagonistes de l’aprenentatge. Director/a: Arnau Amat i Isabel Sellas
-Matemàtica -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Treballs d'investigació/Fi de màster
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats