Abstract:
|
El projecte consisteix en crear un CEIP diferenciant les dues etapes: infantil i primaria. Així doncs, s'han definit dues ales unídes per aspais comuns que són d'utilitat per ambdues etapes. Aquesls són
el menjador i la cuina, el gimnàs i un espaí lliure de relació dels dos espais exteriors (Infantil i Primària) sítuats a
dues alçades diferents, comunicades visualment, i f1sicament a través d'una gran escala. Les cobertes són transitables i s'utilitzen per donar sortida a l'esbarjo dels alumnes. El pati en planta baixa de cadascuna de les ales, és d'ús limitat a l'ala respectiva. Els tres equipaments del CEIP Estació del Nord, s'han col'locat estrategicament. El menjador té accés des de
qualsevol de les dues etapes, sense necessitat de sortir a l'exterior. La cuina esta sítuada al costat d'aquest, i
consta d'una pròpia entrada des del carrer d'Almogàvers pel personal. La biblioteca esta situada a l'altre carrer (carrer de Buenaventura Muñoz). Aquest equipament consta de tres plantes; la planta baixa entesa com a accés, consulta i préstec de material, de carácter públic, la planta primera pensada també per a ús públic i la planta tercera d'ús exclusivament pels alumnes del centre durant hores lectives. Durant horari no lectiu es cedirà aquesta planta per a ús públlc.
El gimnàs està situat sota la zona d'educació infantil i s'hi té accés directe des de l'interior de la planta baixa de
la zona d'educació primaria. Tot i que el gimnàs es troba a una cota inferior a la de la planta de les aules. També s'ha tingut en compte l'accessibilitat a aquesta zona esportiva per a possibles events externs al propi CEIP, encara que el centre estigui tancat. I és per aixo que el gimnàs té una altra entrada des de la zona esportiva i lleure de primària. |