dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Piera i Miquel, Mercedes |
dc.contributor.author |
Trujillo López, Alba |
dc.date.accessioned |
2011-06-14T11:52:33Z |
dc.date.available |
2011-06-14T11:52:33Z |
dc.date.created |
2009 |
dc.date.issued |
2011-06-14T11:52:33Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/152091 |
dc.format.extent |
70 p. |
dc.format.extent |
613752 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Creació d'empreses |
dc.subject.other |
Relacions públiques |
dc.title |
Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per a la seva correcta inserció i evolució al mercat de les relacions públiques, i per a la seva acceptació i promoció entre els clients potencials de dita empresa. |