dc.contributor |
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics |
dc.contributor |
Brunet Crosa, Pere |
dc.contributor.author |
Pizarro Lozano, Rodrigo |
dc.date |
2009-01-20 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2099.1/6806 |
dc.language.iso |
cat |
dc.publisher |
Universitat Politècnica de Catalunya |
dc.rights |
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.subject |
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Intel·ligència artificial |
dc.subject |
Virtual reality |
dc.subject |
Audio-visual equipments |
dc.subject |
Realitat virtual |
dc.subject |
Aparells audiovisuals |
dc.title |
Sistema multi-projector per a realitat virtual |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.description.abstract |
El principal objectiu del projecte és desenvolupar un sistema immersiu de realitat virtual. A continuació es descriuen una sèrie de característiques
que el fan singular:
Portabilitat El sistema ha de poder utilitzar-se en diferents ubicacions i no ha d’estar, per tant, lligat a un emplaçament fix.
Calibratge automàtic. La portabilitat del sistema requereix que es pugui adaptar fàcilment a cadascun dels diferents entorns on s’utilitzi. Per tal de cobrir aquesta necessitat de la forma més còmoda possible, es vol que sigui capaç de configurar-se automàticament.
Head tracking Per tal d’assolir un nivell de realisme més elevat, el sistema implementa un
mecanisme que fa un seguiment de la posició de l’usuari, de tal manera que el que s’hi
mostra sigui coherent amb la seva ubicació real relativa a la pantalla.
Aplicació d’usuari. Es necessita una aplicació que utilitzi tota la infraestructura desenvolupada
i que demostri el correcte funcionament del projecte.
Construcció d’un prototipus. Cal muntar el suport físic que implementarà tot el sistema
(tàndem projector - càmera, gestionat amb un ordinador portàtil). |