Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/160181

La Teoría de la Organización aplicada a la acción tutorial del Prácticum: la mejora de la calidad en la formación inicial del profesorado en el marco del EEES
Fuertes Camacho, M. Teresa
Universitat Internacional de Catalunya. Facultat d'Educació
20-07-2011
37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure
Practicums
Aprendizaje servicio
Teoría de la organización
Variables de calidad
Motivación de servicio
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Treballs d'investigació/Fi de màster
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
La Teoría de la ... tutorial del Prácticum.pdf 756.9 KB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Tejedor Papell, Gemma; Segalàs Coral, Jordi; Barrón Ruiz, Àngela; Fernández Morilla, Mónica; Fuertes Camacho, M. Teresa; Ruiz Morales, Jorge; Gutiérrez Blanco, Ibón; García González, Esther; Aramburuzabala Higuera, Pilar; Hernández Gómez, M. Angeles